•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

27 Şubat 2012 Pazartesi

Ahşap boyama denemelerim

Blogları gezerken birbirinden güzel ahşap boyamalar görüyorum ve beğeniyorum.En çok da mumla eskitme tekniğini...Blogların çoğunda nasıl yapılacağı yazıyordu,bir denemek istedim.Denedim,nispeten başarılı oldum sayılır(nispeten kısmına aşağıdaki tepsi giriyor:))Zaten ilk yaptığım şey,aşağıdaki tepsi...


Toplam,5 kat filan boyadım galiba,sonuç güzel oldu.


Bu başarıdan aldığım gazla,hemen bir kutu boyayayım dedim,ama Deniz'de işin içine dahil olunca boyanın kıvamını tutturamadım.Blogger arkadaşım mavii,dekupajın nesini anlayamadın yardımcı olayım dedi ama aşağıdaki kutuyu görünce durumun vehametini anlayıp,çoktan bu teklifinden vazgeçecektir,sanırım:)


Kutuyu önce pembeye boyayıp,mum sürdüm,mumun üzerini beyaza boyadım ama beyaz boya çok sıvı oldu ve aşağıdaki görüntü çıktı ortaya.Dekupaj yaptığım peçetenin desen kısmı az geldi,bir de fazla eskitince,yukarıda ki muhteşem görüntü çıktı ortaya...Şimdi soruyorum,bu boyayı tutturmanın ölçüsü nedir arkadaşlar?Beni bilgilendirirseniz sevinirim.


''ahşap boyama,sorun sende değil ben de''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...