•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

13 Şubat 2012 Pazartesi

Dantelli çerçeve

Annelerimizin çeyiz için yaptığı oda takımları,artık modern mobilyalarla pek kullanılmıyor.Benim evimde de bu tarz mobilyalar mevcut.Depolama ve bu dantelleri kullanabileceğim bir alan yaratma düşüncesiyle balkonumu cam ile  kaplattım.Bu dantellerin sandıkta beklemesine gönlüm razı gelmedi,çerçeveleyip balkonumun duvarına astım.

        çerçevenin zemini için,siyah karton bir alışveriş torbası kullandım,diğer çerçeveyede siyah çöp poşeti kullandım(karton yetmedi çünkü:)


                                                  çarkıfelek modeli
 çerçeve ikea'dan,siz de farklı renkte ve zeminde çerçeveler kullanarak deneyebilirsiniz.

6 yorum:

  1. Teşekkür ederim Gönül Hanım :)

    YanıtlaSil
  2. hakkaten güzel fikir.. çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Dilek,dantellerin kıyıda kosede kalmasına gönlüm razı gelmedi.gorusmek uzere

    YanıtlaSil
  4. aynen , anne emeği :))aynı danteleden benim de var, sehpalarımda , yatak odassında :) aman çok hoşuma gitti :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu model zamanının en meşhur modeliymiş.Herkeste mutlaka var.Ben de bu şekilde değerlendirdim,beğenilmesinden dolayı mutluyum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...