•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

1 Mart 2012 Perşembe

Mis kokulu havlu ve çarşaflar

En sevdiğim kokuların başında,taze çekilmiş kahve kokusu,fırından yeni çıkmış ekmek kokusu,yağmurdan sonraki toprak kokusu ve tertemiz çarşaf,havlu kokusu gelir.Çamaşırlar dışarıda kuruyorsa,yumuşatıcı kokusunu muhafaza etmek pek mümkün olmuyor,ben de aşağıda gördüğünüz yöntemlerle daha güzel kokmalarını sağlıyorum.


Havlulara ve çarşaflara Chakra'nın temiz çarşaf kokusunu (Yumoş'unda böyle bir kokusu var,o da tercih edilebilir),sıkıyorum,kapalı bir yerde bir süre tutuyorum ve sonuç mis gibi bir koku...

Çamaşırların arasına,lavanta keseleri,kokulu kireçtaşları,lavantalı sabunlar,beyaz sabun,defne sabunu gibi  güzel koku verecek şeyler koyarsanız da,temiz bir koku elde edebilirsiniz.


Bu lavanta kesesi düğünümde,nikah şekeri yerine konuklara verdiğim,ufak bir hediyeydi.Koku hafızası,insana deja vu yaşatan bir hafıza türüdür.Hatırlanmak için iyi bir yol bence:)

Kokulu kiraçtaşlarını English home ve Chakra mağazalarında bulabilirsiniz.


Mis kokulu bir gün geçirmeniz dileğiyle...

2 yorum:

  1. Bende bu miss gibi kokular nerden geliyor diyordum. Çok severim bende temiz çarşaf kokusunu. Sevgiler tatlım...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Elifcim,sevdiğim kokulara,senin blogunda da sık rastlıyorum aslında:)görüşmek üzere

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...