•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

31 Mayıs 2012 Perşembe

Kolay ve şık bir model

Bu aralar örgü modellerine ara vermiştim.Ayşecim gelip önümde bu güzel kazağıyla bir salındı bunu yayınlamalıyım dedirtti.Bana da örücek sarısından(sarıyı ve kırmızıyı çok severim ama Beşiktaş'ı tutarım:))


Buradaki örgünün tek püf noktası var,o da şu:Düz bir şekilde örülüyor en son,ilmek kesme olayına gelindiğinde,4 ilmek normal kesiliyor 1 ilmek şişten çıkarılıyor o kendi kendine kaçıyor aşağılara doğru,kaldığı yerden siz söküveriyorsunuz işlem basit.


Bu kazak 80 ilmek,M Beden için uygun.Düz örülüyor kol ve yaka kesilmiyor.Dümdüz kaptır gitsin :)


Göbek içeri ve popo dışarı :)


Ayşe sayfada yalnız kalmasın oğluşumu da ekleyeyim bari.Bu da oğlumun poz verme tarzı,gözler kısık,dişler açıkta.Severim ben onun tarzını :)

13 yorum:

  1. onun tarzını ben de severim. küçük artis:)

    yaka, kol oymak yok. tam benim tarzım:)) çok güzelmiş.
    eline sağlık ayşe:)
    sevgiler hümeyra'cım

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim Nagehancim,oglusum artist gercekten.Ayse pek bir beceriklidir.Yakinda benim kazağımı da bitirecek.Senin çevik ve becerikli ellerini blogundan takip ediyorum hadi sen de başla bir örgü .opuldun

    YanıtlaSil
  3. ÇOK HOŞ VE ZARİF ELLERİNE SAĞLIK
    GÜZEL GÖZLÜMÜ SEVSİNLER
    :)

    YanıtlaSil
  4. Bluz pek bir güzel ammaaaa oyyyy yerim ben senin oğlunun o maviş maviş bakan o tatlı yüzünüüüüü. Maşallah ona, nazarlardan korusun Rabbim, pek tatlı çıkmış ;D

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Guzel yorumlarınız icin,oğlumu görünce çok mutlu oluyorum sizide mutlu eder umarım,sevgilerimle(Ayse Guzel yorumlara sevinecek:))

    YanıtlaSil
  6. Maşallah ! Tarzını sevsinler onun:) Mavi boncuk ...

    YanıtlaSil
  7. Nazar boncuğum o benim:)Tesekkurler guzel yorumun icin Sevgili Colette

    YanıtlaSil
  8. Ben de yerim onun boncuk gözlerini yaaa:)) tarz sahibi şuna bakk!!! kazak tam yaz geceleri giymelik Hümeyracığım, çok güzelmiş.Bu arada en büyük elbetteki BJK:))) sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Sen gezmelerden fırsat bulup örersen senin de olur;)Öpüyorum

    YanıtlaSil
  10. çok guzelmiş .
    banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler,bloguna uğradım çok hoş,renkli,zevkli(tam da sevdiğim gibi;))izleyicinim.gorusmek uzere

    YanıtlaSil
  12. Oglus masallah cooook tatli :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Tesekkurler ,oglum blogun neşesi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...