•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

3 Ocak 2013 Perşembe

Küçük bir yenileme daha

Koca çantanın içinde anahtarı bulmakta yeterince zorluk çekmiyormuşum gibi bir de hangi anahtar nereyi açıyordu problemi yaşamak hayatımı zorlaştırıyor.'' herşeyin bir kolayı vardır ''düsturumla çelişmemeliyim değil mi?Anahtar başlarına göre renk renk plastik kılıflar var bilirsiniz,ne zaman onlardan almak için bir yere gitsem başka bir şey alıp çıkıyorum(genelde elbise askısı ve ayakkabı kutusu,zaman zaman da yıldız tornavida kolleksiyonuma bir yenisi daha gibi şeyler)Ben de doğru anahtarı bulmak için aşağıda küçük diy projesini hayata geçirdim.Beğenecek misiniz bakalım ?

     
  Maskeleme bandım olmadığı için flaster kullandım,aklıma geleni hemen yapmazsam olmaz çünkü :)Anahtarlardan flasteri çıkarırken doğal olarak düzgün bir kontür elde edemedim...


                                             Pembe daha güzel oldu sanki:)  


22 yorum:

  1. Cok guzel bir fikir,pembis bence de daha guzel olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,neon renklerde ojem olsaydı daha yanar dönerli olacaktı anahtarlarım:)

      Sil
  2. harika fikirmiş:)bende uzun zamandır muzdaribim bu sorundan:)annemin evininkiyle beraber 7 anahtar içinden bulmak çok zor:)hemen yapmalıyım:)teşekkürler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7 anahtar hakikaten çok fazlaymış.Çantanın ağırlığına katkısı da iyidir.Parlak renklerden ya da sevdiğin renklerden bir kolaj yapabilirsin :)Görüşmek üzere.

      Sil
  3. Gerçekten çok iyi fikir. Hemen uygulamaya geçmeliyim. Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  4. ben de yapmıştım daha önce güzel oluyor gerçekten http://aslievievi.blogspot.com/2012/08/ojeden-anahtara.html linki bu da

    YanıtlaSil
  5. Pratik ve güzel:)

    YanıtlaSil
  6. Yapılan boyalar (oje) kullanırken ele çıkmıyor mu? bozulmuyor mu? Yani kalıcı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili adsız sanırım ojeyle ilgili bir deneyimin olmadı.Oje kat kat sürüldükten sonra çıkmaz asetonla da biraz zor çıkabilir.Sadece metal birşey anahtarın üzerindeki ojeyi çizerse aynı boya gibi çizilebilir,yoksa ele çıkmaz.Sürülen oje iyice kuruduktan sonra kullanmakta fayda var,anahtara bir kaç kat oje sürdüğümüz için yaklaşık 3-4 saat sonra kuruyabilir.Kısa yanıtlarsam evet kalıcı :)

      Sil
  7. evet, oje ile ilgili deneyimim olmadı ;-)) (tırnaklarıma sürmedim) ama şeffaf cilasını bazı yüzeyleri korumak için kullanmıştım! ilgi ve yanıt verme nezaketiniz için teşekkürler Hümeyra hanım... ;-))
    selam ve sevgiler.

    ejder mali

    YanıtlaSil
  8. Rica ederim,yardımcı olabildiysem sevinirim.

    YanıtlaSil
  9. Çok pratik bir fikir ;)

    Bu arada bloguma gelmişsiniz, çok memnun oldum, güzel paylaşımlarımız olur inşallah, Sevgilerimle...
    ! •• Değerlendiriyorum ve Paylaşıyorum •• !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gülsüm Abla diğer blogunuzu 1 yıldan beri takip ediyorum zaten,yürüyen dükkanı ve boyadığınız kasaları da çok yaratıcı bulduğumu söyleyebilirim :)Görüşmek üzere

      Sil
  10. okur okumaz denedim,cok isime yarayacak,sagol humeyra'cim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegül'cüm senin içinde tezcanlı diyebiliriz o zaman :)Güzel günlerde kullan.Öpüyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...