•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

16 Nisan 2014 Çarşamba

Takı kutusu

Gülbin'cim benim için bir takı kutusu boyadı.Ben de kutunun zeminini koyu renk bir kumaşla kaplayıp kullanıma açtım.Böylelikle hem takılarım zarar görmüyor hem de aradığım takıları koyu rengin üzerinde daha çabuk buluyorum.


Uzun süreden beri blogumu takip edenler,devrik ve sonu bir türlü gelmeyen cümlelerimden ne demek istediğimi rahatlıkla anlayabiliyordur artık.Yazım kurallarına dikkat ederim ama iş az ve öz cümle kurmaya gelince çuvallarım.Ortaokulda cevabını bilmediğim sorulara bile öyle uzun cümleler kurardım ki ,öğretmen pes edip birkaç puan verirdi.
Hal böyle olunca,Sevgili Beyza'nınki gibi güzel bir hikaye yazamıyorum.Blogunda,benim ve başka blog arkadaşlarının isimlerinin geçtiği güzel bir hikaye yazmış ve beni de mimlemiş.Ben de en azından bir paragraflık bir yazı yazayım istedim ama olmadı,kafamda bir dünya fikir ama cümleye gelince elde var sıfır.Beyza'cım öpüyorum seni :)




                                                                 Gününüz güzel geçsin.

14 yorum:

  1. ooooo...hümeyra süper olmuş bu kutu!
    Boyayanında, kumaş kaplayanında eline sağlık kocaman:)

    YanıtlaSil
  2. Takılar da kutusu da hoş görünüyor:)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel takıların varmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,takılara karşı bir takıntım var diyebilirim :)

      Sil
  4. Takılar çok hoş. Keşke benim de olsa diye iç geçirdim şimdi :)) Bir zamanlar takı yapan birisi olmama rağmen çok nadiren kullanıyorum bu güzelliklerden.. Güzel günlerde kullan canım takı kutunu da takılarını da..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun.Takı yapma konusunda benim de birkaç deneyimim oldu.Şunu anladım el işçiliğim berbat :)Bahar geldi,çıkar güzel takılarını tak takıştır ve gez Juliette'cim(hatta bir ara birlikte gezelim)...öpüyorum seni.

      Sil
  5. Ben de takı kutumu dün gece 01:00 civarı temizleyip bir güzel kapladım yine hiçbirini atmaya kıyamadım 3 ayrıldı kullanılanlar ,değerlenebilir ve atmaya kıyılamayanlar... nolacak bu işin sonu bilmiyorum inan tek kalan küpeleri bile atamıyorum yaw, bir fikrin var mı?? bak at gitsin dersen atacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gülcan,ben de senin geçtiğin aşamalardan geçtim :)Kulağında 2 den fazla delik varsa tek kalan küpelerin kalsın yoksa elden çıkarabilirsin.Değerlenebilir olarak ayırdığın kısmı,takı yapan arkadaşın varsa ona vermeni ya da atmanı tavsiye ederim zira bebekle onları geri dönüştürmen zor.Anısı olanları en güzel yerde saklamalısın.Yıpranmış olanları tak,takıştır ve fotoğrafını çek,fotoğrafta dökük görünüyorsa onları da at bence :)Tabi buradan söylemesi kolay,o yüzden bu kadar rahat ''at gitsin''diyebiliyorum.Kolay gelsin sana.

      Sil
  6. kutu çok güzel ama ben takılara bakmaktan kendimi alamadım :) güle gülle kulanın.bende beklerim sizi bloguma...
    http://seffafbulutlar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Mimi böyle yanıtlamış olmak da çok güzel:)
    Kırmadığın için teşekkürler:)
    Taşlı yüzükler de harika bu arada;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyza'cım elimden gelenin en iyisi buydu.Bir yaştan sonra insan şıkır şıkır takılara merak salıyor maalesef :)Öpüyorum

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...