•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

13 Haziran 2015 Cumartesi

Durum bildirimi :)

Uzun bir aradan sonra merhaba...
Bloguma ayırdığım zamanı çocuk büyütmeye aktardığım için yazmaya ara vermem gerekti.Gördüğünüz üzere Ozan bebeğim büyüyor.6.5 aylık oldu.Çok tatlı,sevecen,güleryüzlü biraz da uyanık bir bebek Ozi'cik...
Deniz ,Ozan doğduktan sonra çok etkilenmedi.Ben ise takıntılı bir şekilde ,Deniz'le oynamaya zaman yaratıp bebeğe ayırdığım süreyi telafi etmeye çabaladım(maalesef tek başına oynamayı öğretemedik).Baktım ki olmuyor,enerjim kalmıyor baba,anneanne ve dede arasında bir işbölümü yaptık.Ozan dış dünyaya açılana kadar düzen işledi ama Ozi sevimli olup ilgi topladıkça  Deniz'in kıskançlık oklarını çekti.
Neler yapmadı ki;işte onlardan bir kaç örnek.
  • Anne sen hiç uyuyamıyorsun,çok yoruluyorsun Ozan'da hep kaka yapıyor keşke doğmasaymış değil mi?
  • Bu Ozi Bozi çok bağırıyor dikkatimi legolarıma veremiyorum,keşke olmasaydı.Pencereden atsak mı?
  • ''Ozan'a oyun yapıcam bir dakka ''deyip cümle kurmama izin vermeden odasına dalıp uyandırmalar.
  • Evde hiç yer kalmamış gibi Ozan'ın park yatağına legolarını taşıyıp orada oynamalar.
  • Ozan'ın elindeki oyuncağı alıp en uzağa götürüp koymalar.
  • ''bak anne Ozan'a egzersiz yaptırıyorum''diyerek haşin bir şekilde kolunu bacağını çekiştirmeler.
  • ben araba kullanırken arka koltukta Ozan'ın burnuna ayağını uzatıp yorulan bacaklarını dinlendirmeler.
  • Deniz bağırdıkça Ozan ağlıyor,o ağladıkça Deniz  yüzünde hain bir gülümseme ile volümü yükseltip dans + bağırmaya geçiyor. 
  • kıyafetlerini deneyip yakışmış mı diye sormalar.İnstagram hesabımda fotoları var bakınız:humeyranindenizi.
  • Ozan'ı emzirdiğim sırada karnı acıkmalar...
  • İlk başlarda ''Anne sen çok değiştin'' demeler.''Nasıl değiştim oğlum''diyorum cevap ''bilmem değiştin işte :)Vicdanıma çok oynadı bu uyanık oğluş.Uyanmam geç oldu :)
  • Herkesin içinde  ''Ozan'ın bıyıkları var baın bakın çok komik   (haksız sayılmaz :))demeler.
  • Anaokulunun mezuniyet töreninde, sahnede arkadaşlarına tükürük makinasını(Ozan'ı)göstermeler.(Bu arada tören devam ediyor:))
  • Bebek arabasıyla kardeşimi bir gezdireyim deyip kontrolsüz ve hızlı arabayı ittirmeler.
  • Ozan'ı mı seviyorsun beni mi seviyorsun sorusunu çok sordu.Cevabım hep şöyle oldu''ikinizi de çok seviyorum,annelerin kalbi çok büyüktür,herkese yetecek sevgi vardır.Ama, sen Ozan'dan 5.5 yaş daha büyük olduğun için 5.5 yıl daha çok sevilmiş oluyorsun:))'' 
Oğlum benden bir kıyak bekliyordu ben de böyle söyleyiverdim işte...



Vahşi Afrika esintili İzmir  fotoğraflarıyla Ozan.


 Yazın çoğunluğunu yazlıkta geçiricez .Döndüğümde görüşmek üzere...

11 yorum:

  1. Uzuuuuun zamandır görünmüyorsunuz ya, ne var ne yok bir yorum bırakayım diye girdim bloga ve yeni yazıyı gördüm:)
    Gördüğüme de çok sevindim;)

    Ufaklık maşallah pek tatlı olmuş. Denizoğlana da benzettim ben sanki, yanılıyor muyum?
    Biraz kıskançlık krizlerimiz gelmiş ama sanırım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyza'cım ben de yorumunu gördüğüme sevindim :)ufaklık büyüdü hem de hızla.Deniz'in bebekliğine benziyor ama büyüdükçe değişiyor.Deniz'in kıskançlık krizi maksimum seviyede bazen sıkıntılı günler yaşatıyor.Dört gözle okullartın açılmasını bekliyorum :)Görüşmek üzere.

      Sil
    2. Sanırım miniklerden kaynaklı yoğunluk halen devam ediyor;)
      Her şey yolunda, değil mi?

      Sil
  2. Ufaklık çok tatlı . Maşallah. :) İyi tatiller.

    YanıtlaSil
  3. Maaşallah ozi ye çok tatlı, benim 16 aylık oğlanlarda şimdiden daha çok da babayı birbirlerinden kıskanıyorlar, yazdıklarını okudum :)) bakalım biz nelerle karşılaşıcaz, iyi tatiller

    YanıtlaSil
  4. Yaaa Ozan:)) Tamam Deniz ilk göz ağrımız ama Ozan da minnak bir bebek, çok tatlı, Deniz'i de çok seviyoruz, Ozan'ı da ama ne yazık ki minnaklar ilk zamanlar biraz daha ilgi çekiyor ama normal değil mi şu küçük ellere baksana:)
    Bu arada Deniz bir gün Ozan'ın yatağına çıkar ağzında Ozan'ın emziği Ada'ya Ozan taklidi yapıyormuş:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OO DENİZ'CİM BU YAZDIKLARIMIN ÜSTÜNE NELER GÖRDÜK NELER :)

      Sil
  5. Maşallah bebişinize ama dediğiniz gibi çok zor, iki çocuk arasında kalır insan :)) Ben de bu yüzden 2. ye cesaret edemiyorum.
    Blogunuza tekrar hoşgeldiniz, ben de yeni keşfetmiştim, takipteyim artık, bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...