•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

15 Ekim 2015 Perşembe

Kendin yap projem

Dün akşam Emre'yle sohbet ederken yakın çevremizde ne çok hastalık ve ölüm gördüğümüzü farkettik.Ülkemin durumundan bahsetmiyorum bile...2015 bitmeden bize bi güzellik yapsın diye dua ediyorum.
Bu yoğunluk ve sıkıntı insanın ruhunu yoruyor.Ruhumu rehabilite etmenin en güzel yolu kitap okumak biliyorum fakat klübün belirlediği bu ayın kitabı Don Kişot 'u sevemedim.Okumamak için diy projelerine giriştim.Bakın ne yaptım.



                                 5 dakikada biten kendin yap projesi   :)



12 yorum:

  1. Ne kadar pratik ve dekoratif olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten pratik hatta sıkılınca başka çiçeklerle de denenebilir.Sevgiler :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş. Tebrik ederim. Kendin Yap projeleri de insanı gerçekten çok rahatlatiyor. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Haklısınız biraz kafamı dağıttı.Benden de sevgiler :)

      Sil
  3. Inanilamayacak kadar kolay ama bir o kadar guzel olmus:)

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi fikir Hümeyra. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim ellerine sağlık canım :) ufak bir dokunuşla neler yapılabiliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ufak bır dokunuşla renkli bir çerçevem oldu .teşekkurler :)

      Sil
  6. Budanmış dalları ben de evime taşıyorum hiçbir şey yapamazsam şişelerde duruyorlar. Yeşili seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşili ben de çok seviyorum.hatta bazen evdeki yeşil dozunu kaçırıyorum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...