•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

8 Ekim 2015 Perşembe

MERHABA

Uzun süredir hobilerime vakit ayıramaz olmuştum.Dolayısıyla blogumla ilgilenmeyeli  de epey zaman oldu ''ha bugün ha yarın ''derken bir türlü yeni yayın giremedim.Sevgili Beyza,bir sonbahar gününde bloguma dönmeme vesile olduğun için teşekkür ederim.
Deniz ilkokula başladı ve bu süreç epey zorlu oldu.Sinirlerim yıprandı desem yeridir.Kafamı dağıtıp stres atmak için bişeyler yapmaya karar verdim.Hemen yapacaklarımı listelemeye başladım.Fırsat buldukça buradan paylaşırım.
                        
YAPILACAKLAR LİSTESİ
  • Deniz'in eski odasının Ozan'a göre düzenlenmesi
  • Deniz'e ders çalışma alanı oluşturma
  • Arka balkon için yeni depolama çözümleri (neden İtalyanlar ya da Fransızlar gibi balkonu balkon gibi kullanmıyoruz diye bir yazı okumuştum yazı sadece iç geçirmeme neden oldu :))
  • Sayıları gün geçtikçe artan takılarımın yeniden organizasyonu yapma
  • Evin muhtelif yerlerinde görmekten sıkıldığım aksesuarların sprey boyayla boyanması 
Bu planladıklarımı işe dönene kadar ancak yaparım.

                   



                            Yoğunluktan teraryumlarım kurudu gitti.Ben de çareyi yapay teraryumda buldum.


       Herkese Merhaba :)Bi selam verirseniz çok mutlu olurum.

6 yorum:

  1. Hümeyra Hanım...
    Seviyoruz sizi, ihmal etmeyin bizi:)

    Ufaklıklar yoruyor,değil mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyza'cım saol :)Ufaklıklar epey yoruyor şu ara.Neyseki okul var gündüz azıcık dinlenebiliyorum :)Sevgiler

      Sil
  2. Merhaba ve hoş geldiniz :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba zeynep keyifli anne ben iki cocuklu bir anne olarak bende bloguma zaman ayirma cabalarindayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeynep,iki çocuk biraz yorucuymuş bizzat anladım.Ama, blogumu özlediğim için bu yorgunluğa ek olarak fırsat buldukça yazıcam .Darısı başına :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...