•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

11 Şubat 2017 Cumartesi

Yastık kılıfı boyadım

Merhaba,bu seferki yeniden degerlendirme projemde ikea'dan aldığım fakat kullanmadigim iki tane yastığı kullandım.Yastık deseni için  şuradan çıktısını aldıgım geyik kafası şablonunu seçtim.Yastık kumaşı çuval bezine yakın bir dokudaydı,boyamak içinse yıllar önce tchibo'dan almış olduğum teksil boyasını kullandım.Bence güzel oldu. Kumaş boyamayi düşünenlere fikir verebilir.








UYARI:Benim gibi resminiz kötüyse doğaçlama yapmayın.Dal çizeyim derken yastık kılıfınızı telef edebilirsiniz.Açık renk boyada alttaki kalem izleri belli oluyor(yıkadıgım halde izler çıkmadı).Kalem olmadan doğaçlama yaparsanız da boyutları tutturamayabilirsiniz bilginize...



9 yorum:

  1. Denemiş oldunuz içinizde kalmamıştır. Her deneme yeni bir tecrübedir :)

    YanıtlaSil
  2. Emek verilen her is guzeldir. Deneme-yanilma yolu ile ogreniyoruz cogu seyi. Bence gayet basarili, bunda kalem izi cikmayiversin, birsonrakinde farkli yontem denersiniz. Guzel gunlerde kullanin

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerine emeğine sağlık.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Bu bloga ara ara gelmek eskileri karıştırmak sizden satırlar okumak güzel ailenizi görmekten mutlu oluyorum sağlıcakla kalın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Özlem,tesekkurler cok guzel seyler yazmissin mutlu oldum.Keske vaktim olsa eskisi gibi düzenli yazabilsem...

      Sil
  5. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...