•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

21 Şubat 2012 Salı

Kurdele nakışı


Son günlerde gezdiğim blogların çoğunda ve arkadaşlarımın ellerinde kurdele nakışını görüyorum.Çok güzel görünüyor.Kasnağıyla beraber, duvara bile asılabilir.Bu fotoğraftaki nakışı bir arkadaşım yapıyor,kalemle çizilen yerlerde bitince çok daha güzel olucak.

Aşağıdaki kolye örneklerini ve barbekü önlüğünü buradan http://craftgossip.com/blog/category/silk-ribbon/ aldım.Baharı hatırlatan bu güzel kolyelerden yapmayı düşünüyorum.Ama,şimdilik sadece düşünüyorum:)



Türk erkeklerinin yalnızken ya da özellikle arkadaşları varken böyle bir önlük taktığını hayal bile edemiyorum:)
Bu kasnaktaki ise http://www.clitheroecraftstudio.co.uk adresinden alınmadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...