•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

12 Şubat 2012 Pazar

Mutlu pazar kahvaltısı

Pazar günleri, pek çok ailenin birarada kahvaltı yaptığı nadir günlerdendir.Bu sebeptendir ki, pazar kahvaltılarına ayrı bir özen gösteririm.Öğrenciyken ,hep içime ertesi gün okul yine başlıyor sıkıntısı girerdi.Şimdi ise,yarın iş var sıkıntısına dönüştü.İşimi sevmediğimden değil sadece hafta başlangıçları zor oluyor.Herneyse, sizlere benim ki gibi güzel kahvaltılar diliyorum.Yaşadığınız anın tadını çıkarıp,ertesi günü düşünmemeniz dileğiyle :)
 

Zeytinli ekmeği ekmek yapma makinası ile yaptım.Tarifi portakal ağacı ekmekler kısmından aldım.Biraz değiştirerek yaptım,çok lezzetli oluyor.

2 yorum:

  1. pazarlar çok değerli bizler için. sofranız pek güzel görünüyor. afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.Kamuda çalışmanın en büyük avantajı haftasonunumuzun olması sanırım.Cumartesi de buna benzer kahvaltılar yapılıyor ama nedense pazar en kıymetlisi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...