•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

25 Mart 2012 Pazar

Anneler ve kızları için beyaz hırka modeli

Uzun zamandan beri aklımda olan ve fotoğraflarını bir türlü bloguma aktaramadığım hırkaları nihayet bugün yayınlıyorum.Evet bugün dekorasyonla ilgili birşey yok ama yarını beklerseniz Alaçatı gezimden birkaç dekoratif resim olacak.Bu hırkalar,sevgili Ayşe 'ye ait.Kendisi çok beceriklidir.Yalnız bazen ilmek sayısını pek tutturamıyor,kendi için başladığı merserize kazakları,sırf bu yüzden,bana vermek zorunda kalıyor :)


Anne hırkasının modelinden istenirse elbise de örülebilir.Bu yıl çok moda,hatta forewer new mağazasında örneğe benzer elbiseler görmüştüm.


Beyaz kız hırkası,Mai Ada için örüldü.Bizim tontik Adamıza pek yakışacak.Herzaman ki gibi ellerine sağlık Ayşe diyorum ve herkese iyi pazarlar diliyorum.

2 yorum:

  1. beyaz hırkayı ailecek çok sevdik, giyeceği zamanı sabırsızlıkla bekliyorum. Anneme bana da örmesi için baskı uyguluyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Biz de çok sevmiştik Denizcim,Ayşe hala birşeyler üretiyor.Aralarından O'na olmayanları ben kapıyorum.Senin Anne de gizli bir yetenek,yeterince değerlendiremeiyorsun bence.Yeni taktikler geliştir.Öpüldünüz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...