•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

28 Mart 2012 Çarşamba

Büyük boy lavanta kesesi

Bu güzel dantel keseleri annemden aldım.Önceden süs yastığı denen birseymis,ama zamane yastıklarına göre çok küçük geldigi ve kullanım alanı kalmadığı için,annem bana verdi.Ben de lavanta kesesi yapıcam,şu an  sadece önizleme için fotoğrafladım,bitmiş halini daha sonra yayınlarım.İç kısmına pembe astar düşünüyorum.Sonrasında çarşaf dolabımda ya da gardıropta yerini alıcak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...