•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

4 Mart 2012 Pazar

Dekorasyonda kahverengi,yeşil ve altın sarısı uyumu

Blogumda her haftasonu dekorasyon yazısı olmalı şeklinde,garip bir ilke benimsedim nedense.Ne yazayım diye,etrafıma bir bakındım;evimde ne kadar çok altın sarısı detay varmış meğer,Dolmabahçe Sarayı'ndan hallice olmuş sanki diye düşündüm:)Bugünün yayın konusu da belli olmuş oldu.

Oğlumun fotoğrafının olduğu bir çerçeve daha vardı ama pozu beğenmemiş olacak ki kırdı çerçeveyi:)


Odada tek bir duvarı koyu bir renk yapmak,mekana derinlik katıyor,vurgulamak istediğiniz bir şeyler varsa bu alana yerleştirerek, iyi bir başlangıç yapabilirsiniz.


Bu kutu fotoğraf vb şeyleri saklamak için ideal,hem dağınıklık topluyor hem de şık...



Bu yeşil dekoratif objeyi,babamın arkadaşlarından biri,ev hediyesi olarak getirmişti ,çok güzel bir renk karışımı var ve de yeşil daha ne isteyebilirim ki:)





Bu aksesuar fotoğrafları, yatak odası,çalışma odası ve salondan derlenerek çekilmiştir.Hepsinin aynı odada olması geçici körlüğe sebep olabileceğinden,bunu belirtme ihtiyacı hissettim :).Blogları gezerken yeni bakış açıları yakalayabiliyorum,ilham veren fikirlerle karşılaşıyorum.Umarım, benim bloğumu gezenler de aynı şeyleri hissedebilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...