•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

8 Mart 2012 Perşembe

Örgü bebek battaniyesi

Herkese günaydın,kadınlar günümüzü kutlayarak,yazıma başlamak istiyorum.Bugün,güzel bebek battaniyesi örneklerim var(bohçacı kadınların girizgahları gibi oldu sanki:))Yeşil ve gri örgü battaniyeleri,Annem Deniz için yapmıştı,çok işime yaradı.Dışarı çıktığımızda pusete örtmek için uzun süre kullanmıştım ikisini de.


 
Yeşil battaniyenin örneğine kesme şeker deniliyor,şişle örülüyor.


Bu gri olan tığla örülüyor,Annemin tasarımı,içi penye astarlı(battaniyeyi dörde katlayıp,katlarını açarak fotoğrafladım,aklınız karışmasın)Kardeşim Pınar,60 derecede çamaşır makinasında battaniyeyi yıkadığı için şekli kaymasaydı,daha güzeldi ama...Hadi battaniyeyi attın da,beyaz bebek badilerini içine ne diye atıyorsun sevgili Pınar...Oğlum,pembe pembe giydi onları:))


Mavili battaniye de tığ işi 34 yıllık.Eşimin bebekliğinden kalma,oğlum da kullandı.Bloğunda'' benden neden bahsetmiyorsun''diyen eşime sevgilerimi yolluyorum :)


İki taraflı olarak kullanılabiliyor.


Ve oğlum,battaniyenin nasıl kullanılacağını uygulamalı gösterirken:)



Aşağıdaki şişle örülmüş örneği,çok beğendim.Bulduğum siteyi hatırlayamadım,hatırlayınca link vericem.


     Aşağıdaki örneğin,renkleri çok hoş olmuş.Kız ve erkek bebeğin kullanabileceği şekilde renkler karıştırılmış...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...