•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

18 Mart 2012 Pazar

Son aksam yemeği

Herkese merhaba,Bursa'ya geldiğimden beri yayın girmedim çünkü babamin bilgisayarı sadece gürültü yapmak icin var sanki,sesine bakarsan elektrik santrali gibi ama is uretmiyor.Bende yarı telefondan,yarı pc den yayın giriyorum,fotograflar ve yazım hatalarım varsa aramızda kalsın lütfen:)Ozge'nin blogunda(ozgebayrak)görüldüğü üzere çok güzel bir tanışma gerçekleştirdik.Ozge ve Batu çok misafirperver ve tatliydilar.Bir özge(sonsuz dekorasyon) daha vardı ki,onu da iyi ki tanıdım.Sonraki gunlerde hep gezdim,anlaticam hepsini.Yayın başlığım da vinci tablosu gibi(son yemek:))oldu,İzmir'e doğru yola çıkmadan arkadaşımın davetine katıldim ve evini fotografladim o yuzden boyle bir baslik yazdim.Figen benim herzaman yanimda olan,bir o kadar da eglenceli dostum.Yakinda bir bebeği olacak.Lafi fazla uzatmadan Gökçen ve Figen'in evi, Nuraycigimin ayva tatlısı ile sizleri başbasa bırakıyorum.





Bebeğin cinsiyeti belli olmadığı için,hediye rengi seçimim yeşil oldu.Karton poşetteki bebek oğluma mı benziyor ne:)

Bu acayip lezzetli tatlıyı Nuraycığım yapmış,kendisi Figen'in ablası ve benim en iyi arkadaşım olur:)Ellerine sağlık...Ve bu akşam inşallah İzmir'de olucaz,yarın da iş var mecburen.Tekrar düzenli yayın hayatıma geçicem umarım.Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...