•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

13 Nisan 2012 Cuma

İnstagram'dayım

Herkese merhaba,bu aralar beğendiğim herşeyin fotoğrafını  çekme eğilimim var.Daha önceden ilgimi çekmeyen şeylere farklı gözle bakmaya başladım.Blogculuk,insanı fotoğraf çekmeye yönlendiriyormuş meğer.Şimdilik sadece telefonla çekiyorum görselleri ama bir umudum var.Eşime blogları gösteriyorum,blogtaki fotoğrafların netliğinden ve hangi makinaları kullandıklarından bahsediyorum.Bana ne hediye alacağını düşünmesin,işlerinin arasında bir de bunun için efor harcamasın istiyorum ,başkaca bir amacım yok :)Telefon uygulamalarında  popülerliği gittikçe artan Facebook'un satın aldığı instagram uygulamasında artık ben de varım.İsteyenler '' humeyranindenizi ''olarak takip edebilir beni.İyi haftasonları...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...