•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

2 Nisan 2012 Pazartesi

Küpe düzenleme yöntemleri

Herkese merhaba,haftasonu dekorasyon yazımı yazamadığım için bugün birşeylerden bahsedeyim istedim.Takıları düzenli bir şekilde saklamak zor tabi.Aceleniz varsa ve kıyafetinize uygun olan,takmak istediğiniz küpenizin tekini bulamıyorsanız güne negatif başlayabilirsiniz(erkeklerin bu cümleyi anlamasını beklemiyorum :))Aslında ben,küpelerin teklerini saklama esnasında değil de kıyafetlerimi çıkarırken kıyafetin herhangi bir yerine takarak ya da arabada emniyet kemeri takarken kaybediyorum.Araba koltuklarının altında bir karadelik olduğundan şüpheleniyorum:)


Küpeleri taktığım bu küçük askıları,bijuterilerden ücretsiz bulabilirsiniz.Arka kısmında ayağı var ister dik tutabilir,isterseniz bu şekilde üst üste istifleyebilirsiniz.


Bu inekli askı vakumlu,zaman zaman küpeler ağırsa yere atıveriyor kendini ama kullanışlı:)Askı Karınca mağazalarında fotoğraf askısı olarak satılıyor.(fotoğraf biraz karanlık oldu,mazur görün)


Bu kutu,yapı marketlerde çivi,vida vb koymak için satılıyor.Ben de hiç bir gruba girmeyen küpeleri ve broşları buraya koydum.Umarım yöntemlerimi beğenirsiniz.

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş küpe düzenlemelerin, benim de başım dertte bunları düzenleme konusunda:)) bıraktım dağınık duruyorlar:)
    epeydir bakamamıştım, yine biraz vaktimi ayırmam gerekecek kadar yayın girmişsin:) en kısa zamanda bi dolaşırım:)
    sevgiler hümeyracım

    YanıtlaSil
  2. Saol Nagehancım,demek küpelerinin dağınıklığının içerisinde de,kendine has bir düzeni var ki bulabiliyorsun:)İstediğin her zaman beklerim.görüşmek üzere...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...