•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

22 Ekim 2012 Pazartesi

Kablo saklama yöntemleri

Dağınıklıktan ve etrafa saçılmış kablolardan hazetmediğimi izleyenlerim bilir.Daha önceki bu yazımda bir kablo saklama yönteminden  bahsetmiştim.Bugün ise, bir başka önerim olacak.Evde tadilat istemiyorsanız bu yöntem tam size göre.Salondaki ses sisteminin kablolarını toplamak uzun zamandan beri aklımdaydı.Nihayet fırsat bulabildim.Çalışma odasındaki bilgisayar ve tv kablolarını saklamak için  aşağıda görmüş olduğunuz kablo saklama kanallarından almıştım(Koçtaş'tan)Çok fazla renk seçeneği olmadığı için yer döşemesine en yakın rengi aldım.Renk biraz açık kaldı ama olsun;kablo karışıklığı yerine renk uyumsuzluğunu tercih ederim. Bu sayede çalışma odasının yer döşemesiyle,salonunkinin farklı olduğunu anlamış oldum:)

Bu kanalların arkasında yapışkan bir bant var,onunla istediğiniz şekilde yapıştırıyorsunuz.Keskin bir bıçak ile de istediğiniz uzunlukta kesebilirsiniz.


Fotoğrafların boyutlarını küçültmeyi deniyorum,belki kumanda panelindeki sorun çözülür.Blogger arkadaşların panellerinde yayınlarımın fotoğrafları görünmüyormuş,bu sorunla ilgili çözüm önerileriniz olursa benimle paylaşın lütfen.


Benim kullandığım kablo kanalı ince kablolar için,daha geniş boyutta olanları da var.


Bu beyaz kablolu fotoğraf,çalışma odasından bir kare.


İşlem çok kısa sürüyor ve kolay...Deneyeceklere başarılar.

12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Benim gibi düşünen birinin daha olması güzel :)

      Sil
  2. Ne derli toplu olmuş hakikaten. O kadar çok ihtiyacım var ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşlem zahmetli değil,bu sakarlığıma rağmen ben bile sorunsuz başardım :)

      Sil
  3. Merhaba. blogumda size bir ödül var. kabuledersenz sevinirim. size gönderdiğim an ödülün amacı birazcık sapmış oluyor. ama yine de size göndermekten kendimi alıkoyamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,kabul etmez miyim hiç :)Bir sonraki yazımda linkinle birlikte ödülün resmini de koyarım.Sevgiler

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,Fizyoterapist olarak iş bulamazsam,kablo işine el atabilirim demek ki :)

      Sil
  5. Konuyla alakasız olacak ama, parkelerinizin rengini öğrenebilirmiyim ? Birde markasını ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parkelerin rengi kayın,markasını bilmiyorum evi aldığımızda döşeliydi.

      Sil
  6. Merhaba
    Her parke rengine göre bulunabilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam aynı renk olmasa da,parkenizin bir kaç ton yakın rengini bulabilirsiniz.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...