•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

7 Kasım 2012 Çarşamba

Wanted/diy bilmem kaç?

Kardesim Pınar'ı hatırlayanlar vardır belki,bu ilkbaharda bir sosyal sorumluluk projesiyle İtalya'ya gitmişti .Türkiye'ye döndükten sonra uyum sağlamakta zorlandı.Oradaki eğlenceli günlerini özlüyor, Biz de(oglum ve ben)düşündük ki Pinar'in odasını guzellestirirsek mutlu olur.Sonucta yaptigimiz bu çerçeveyi ve nevresim takımını hediye etmeye karar verdik.Çerçeve eskiden kalma,içi boş bir şekilde annemlerdeki ardiyede duruyordu.

       İlk başta, çerçevenin içini yapışkanlı kağıtla kapladım,üzerine de istediğim şeyleri yapıştırdım.


Sonra çerçevenin ağır duruşuna, bu anasınıfı etkinliği gibi kalan düzenlemeyi yakıştıramadım.İçini elimde olan duvar kağıdıyla kapladım.



Alt kısımda ki boş yerleri de Deniz büyüdükçe teyzesi yeni fotolarla doldurur artık.


Bunu yapmasam çatlardım,Wanted Hümeyra,Reward is unknown...İşyerindeki herkese bu işlemi uyguladım herhalde :)



Nevresim takımını %25 indirimden aldım,lastikli çarşaf hariç.Umarım beğenir.

16 yorum:

  1. Çerçevenin son hali çok güzel olmuş;)nevresim hem romantik hem de çok şeker.Ne güzel düşünmüşsün kardeşin de beğenir umarım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de son halini sevdim.Pembe ve nil yeşili iç açıcı renkler bana göre,umarım onda da aynı etkiyi yapar.teşekkürler Yasemin.

      Sil
  2. Çerçeveye bayıldımm çok şık duruyo..
    Ama nevresime daha bi byıldım
    tam yaz renkleri
    kardeşin bunları göünce yurt dışını dahi istemez artık sanırım :)
    haa yinemi istedi bana yolla ozaman o kıymetini bilmezse :)

    Güle güle kullansın
    ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıymetini bilir çok ince düşünen birisidir kardeşim.Oğluma 1 yıl bakıcılık yaptı,çok emeği var üzerimizde.Ama yine de beğenip,kıymetini bilmezse senindir :)

      Sil
  3. evettt..bende son halını cok begendım...:))

    YanıtlaSil
  4. Çerçeve çok güzel olmuş canım, nevresimlere de bayıldım.Ayrancılar derken, Torbalıyı mı kastediyorsun? Eğer öyleyse kardeşinin alışamaması çok normal:))) Kolaylıklar diliyorum, ama çok kıskandım şimdi bak, ailen buraya taşınmış, ne güzel:))) mavişe de kocaman maşallah bu arada:) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deryacım.Evet Torbalı'dan bahsediyorum.İtalya'da kaldığı yerden daha büyük bir yerleşim birimi ama insanların hayata bakış açıları biraz kısıtlı.İşe girdiği zaman daha rahat edecektir.Ailem geldi,ben ve oğlum pek mutluyuz.Bu arada oğluşun hayırlı olsun,sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın inşallah.Tebrikler,bir erkek annesi daha tanıyorum artık :)

      Sil
  5. nevresim çok güzel:)
    takipçinizim buda benim acizane bloğum beklerim

    www.gulhanmiray.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar canım nevresimler çok hoş ama o çerçeveye bayıldım ben. Sanada çok yakışmış :)) İçinde çok muzip durmuşsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hatice,İstanbul'da,arka fonda İstanbul hatırası yazan fotolar çekerler ya onun gibi bir sürü hatıra fotoğrafı çektim işyerinde :)

      Sil
  7. merhabalar, çerçeven nefis olmuş bayıldım.Aynı şekilde bir pano yapmayı bende çok istiyorummmmmm.Kardeşiniz güle güle kullansın.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. hersey pek guzel,mahir elleriniz dert gormesin..evin kucugu olmanin en eglenceli kismi istee,herkes sana biseylar yapma isteginde...(evin kucugu oldugumdan bilirim hani..):))

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Ayşegül'cüm,bizim evin olmasa da,işyerinin en küçüğü sayılabilirim.Saolsun bütün arkadaşlarım yaptıklarımı hiç yadırgamazlar,sen de bilirsin :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim İlknur,sen de marifetlisin,daha süslü daha albenili olanları sen den bekliyorum artık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...