•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

18 Ocak 2013 Cuma

Günün aksesuarı

Bu kadar uzun süre yazmadığım olmamıştı.Ama zor bir haftaydı benim için.Çarşamba günü medeniyetin göbeğinde mahsur kaldım.İzmir'de çok yağış vardı ve giderleri açık olmayan yollar göl olmuştu.Ben de o yollardan birinde arabamla suya battım.Yaklaşık 2.5 saat çalışmayan,yarısı suya gömülmüş bir arabanın içinde çekici gelmesini bekledim.Neyse ki arabanın bozulması haricinde bir önemli bir şey yaşamadım.Bu sebepten yeni birşeyler yapmak için zamanım olmadı,dahası  keyfim de yoktu.Daha önce, kemerden yaptığım bileklikleri taktığım zaman fotoğrafını koyacağımdan bahsetmiştim.Buyrun bilekliklerin cümle içinde kullanılmış haline...Ergenler gibi kendi kendimin fotosunu çekince böyle komik bir poz ortaya çıktı :)Her neyse herkese mutlu bir haftasonu diliyorum.




13 yorum:

  1. Hiç de komik değil hümeyracım gayet güzel olmuş. bilekliğin de çok şık duruyor. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun ve ellerinize sağlık, çok hoş olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatta bir bu gelmemişti başıma,o da gelmiş oldu.Neyse ki süper kahraman bir eşim var pelerinini takıp geldi beni yalnız bırakmadı :)teşekkür ederim...

      Sil
  3. öncelıkle cok gecmıs olsun canım...büyük tehlıke atlatmışsın...ayrıca resım cok hoş:)9bence ergenler gıbbı:) daha cok cek resmını:)))bıleklıkde cok hoş enteresan ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Serpil Abla,sana da geçmiş olsun.İstirahat et ve kendine dikkat et.Fazla yetenekli olmak insanı yorar :)sevgiler.

      Sil
  4. Geçmiş olsun İzmirimizin ne yazıkki ne yolları ne alt yapısı hiç iyi değil...Bilekliğini güle güle kullan mutlu hafta sonu dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,haklısın ufacık bir yağmurda her şey birbirine giriyor bu şehirde.Sana da mutlu hafta sonları :)

      Sil
  5. BİLEKLİĞE DE FOTOLARADA BAYILDIM , GEÇMİŞ OLSUN . MUTLU HAFTASONLARI

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Neslihan,size de mutlu haftalar.

    YanıtlaSil
  7. çok geçmiş olsun canım. son yıllarda çok görür olduk bu durumu. korkunç:(
    yazıyı okuyana kadar anlamamıştım fotoğrafı senin çektiğini, çok beğendim ben:))
    iyi günlerde kullan.
    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nagehan'cım,oluyor böyle vakalar ve daha çok dikkatsizlerin başına geliyor :)Şaşkın bakmamdan belli aslında kendi kendimi çektiğim.Öpüyoruz seni.

      Sil
  8. Bloğunuzdaki ürgü yastıkları çok beğendim,kaydede bilirmiyim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...