•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

27 Mayıs 2013 Pazartesi

J ne giymiş - Pazartesi


 Bu hafta moda ile ilgili bir konsept var blogumda.Julia 5 gün boyunca blogda olacak.Ben de o gün J'nin kıyafet kombinasyonlarını fotoğraflıycam.Kendimi neden yayınlamıyorum onu söyliim,durum şundan ibaret ;kıyafetimi seçmeye vaktim olsa,makyaja vaktim olmuyor;şıkır şıkır giyinsem şöyle ipekli süslü püslü ,Deniz'i okula bırakırken krem peynirli ekmeği üzerime sürülecek :) o yüzden benim bu şartların hepsini biraraya getirmem büyük bir çalışma ister.Belki haftaya enerjimi toplarsam bir denerim.




Elbise:Network
ayakkabı:Nine west

Not:Fotoları telefonla çektiğim için kalite düşük,yarına daha iyi olacak umarım...

4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...