•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

19 Haziran 2013 Çarşamba

Yeni bir terrarium daha

Bu terrariumu epey önce yapmıştım.Fotoğraflarını sakladığım hafıza kartı bozulduğundan yapım aşamalarını gösteremeyeceğim.Bu yazımdan yeterli bilgiye sahip olabilirsiniz.Bu sukulent(succulent) bitkiyi çok sevdim çünkü hemen çoğalıyor.Aşağıdaki fotoya dikkatle bakarsanız büyük yaprakların dibinden çıkan filizleri görebilirsiniz.Onları koparıp diktiğinizde büyüyorlar.Naz yapmayan bitki ne güzel bişeymiş bu tür sayesinde öğrendim.


Oğlumla birlikte yaptık.Balkonu berbat etsek de birlikte bir şey üretmek hoşumuza gitti.


Bu mikadan yapılmış minyatür serayı ikea'dan aldım.Tabanının birleşme yerindeki aralıklardan dolayı terrariuma uygun bir konteynır değil.Duvarları tam oturmuyor ve sapından tutup kaldırırsanız tüm toprak etrafa saçılıyor.Daha çok minik saksılarda çiçek koymak için dizayn edilmiş bir ürün.Almanızı önermem.Euro Flora'da çok güzel konteynır(terrarium saksısı)modelleri vardı bunu almamış olsaydım birini kapardım.



                                            Gününüz güzel geçsin.

16 yorum:

  1. çok güzel olmuşşş elinize saglikkk

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar canım,
    Çok güzel olmuş ellerine emeğine sağlık...Ama sizi biraz yormuş galiba...:)
    Bloğunu takibe aldım bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle... Sevggilerimi bıraktımmm....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol,Yaparken çok yorulmadım sadece etrafı biraz dağıttığımız için temizlik işi yordu :)

      Sil
  3. filizler nasıl da görünüyor. Çok güzeller. Naz yapmayan çiçek olması da harika. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçek yetiştirenler bilir gözünüz gibi bakarsınız ama kurur gider.O çiçeklere gıcığım işte.Kolay yetişen çiçekleri buldum .Bunun gibi bir kaç çeşit daha var bütün saksılarımı renklendiren :)

      Sil
  4. deniz'in elinin değdiği belli, çok güzel olmuş.
    bu arada terrarium konusunda uzmanlaştın hümeyra'cım. ellerinize sağlık.
    öpüyorum seni ve yakışıklı oğlunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Nagehan'cım,oğlum el attı ya harika oldu eserimiz.Senin balkonda iş olursa oğlumu yolliim ben :)Biz de seni öpüyoruz.

      Sil
  5. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. ben daha bir tane bile yapamadım :)
    ama hayalimde birgün başaracağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben denedim hayal gücüyle olmuyor :)Bir yerlerden başlamak gerekiyor.Güzel bir kap bulununca iş hızlanıyor.Sevgiler

      Sil
  7. Ben de bu benimki mi diyecektim:)) Bu değişik olmuş ama küçük olanlar sanki bu işin felsefesine daha uygun gibi (Teyze modundaki Deniz bir kere bile yapmamış olup bıt bıt bu konuda ahkam kesmektedir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin ki aklımda Deniz'cim.Evet büyük olan sera gibi oldu.Küçük daha sevimli oluyor.Biliyorsun benim en iyi anladığım mod teyze modudur,doğru kanaldan girdin :)Öpüyorum karizma kızını.

      Sil
  8. tam aradığım sukulent türü =) nereden aldığınızı sorabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir'de İnciraltı yolunda seralar var,onlardan almıştım.Bir saksı alıp çoğalttım.Dibinden sürekli yenisi çıkıyor.Her sera da vardır diye düşünüyorum adını bilmiyorum ama.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...