•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

20 Ocak 2014 Pazartesi

Takı düzenleme

Merhaba,instagram hesabımda hastayım diye yazmıştım,bu konuya bir açıklık getirmek istiyorum.(instagram'daki kullanıcı adım humeyranindenizi)Şöyleki,Deniz ve ben bilmemkaçıncı gribimizi geçiriyoruz.Anlayacağınız bu kış bizim için çetin geçti.
Oğlumu annemlere bıraktım.Cuma ve cumartesi tüm gün yattım.Pazar olduğunda bu kadar dinlenmemeye alışmış bünyemde bir takım huzursuzluklar başladı.Tembellik zor bir kurummuş bunu anladım.
Bir türlü aradığım takı düzenleme kutusunu bulamadım.Yurdışından siparişi düşündüm, fakat ürünün beklediğim gibi çıkacağı garanti olmadığından vazgeçtim.Çin'den ürün getiren bir site var,orada satıcının şöyle bir notunu okumuştum,diyor ki''9.90 $ a aldığınız ürünün kalitesi 19.90 $ kadar iyidir.Yalnız,bu fiyata 99.90$'lık kalite beklemeyin'' Bu cümle beni çok etkiledi :)
İyi bir takı kutusu bulana kadar ürettiğim çözümler bunlar...


 Lokumluk olarak aldığım fakat nadir kullandığım bu katlı standı,sık kullandığım yüzük ve küpelerimi koymak için kullandım.


Bu kolyeler diğerleriyle birlikte kaldıklarında biraz hasar görüyorlardı,ben de onları bir lokum kutusuna koydum.Ne lokumsevermişim di mi?Benimkisi çocukluktan kalma bir sevgi.Özellikle güllü ve damla sakızlıyı severim.Kardeşlerimle petibör bisküvinin arasına lokum koyup yerdik ve çok mutlu olurduk,bu tekniği oğluma da öğrettim o da çok seviyor.(bir mutlu çocukluk anısı daha olsun)




Terrarium yapma amacıyla aldığım ama fırsat bulupta kullanamadığım cam kaba,sık kullandığım bilekliklerimi koydum.Az kullandıklarımı ise, uzun bir rulo kartona(strech film rulosu)dizdim,gözden uzak bir yere koyucam.


                             Herkese sağlıklı iyi bir hafta diliyorum.

6 yorum:

  1. Takıların hepsi ayrı güzel ama onları ayırarak düzenlemek amacıyla kullandığınız teknikler de güzel gerçekten. Karışmaz ve az kullanılanlar ya da hassas olanlar zarar görmez gerçekten, mutlu çocukluk anısına gelince, ne iyi etmişsiniz de Deniz'e de öğretmişsiniz o tekniği, çocuklar hep anı biriktirirler çünkü buna çok inanırım;)). Çocuğum yok ama yeğenlerimle hep güzel anılar paylaşmak isterim, beni hep güzel hatırlasınlar diye;) Bu arada ben de hep sizi bu güzel takılarınızla mı hatırlasam ne? Ne güzel şeyler bunlar bayıldım...Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma mutlu çocukluk anıları diye bir bölüm koysam iyi olacak galiba.Benim çocukluğum çok mutlu geçti ,oğlumun da mutlu olması için arada sırada bildiğim eski yöntemleri kullanıyorum.Takıların daha güzelleri senin olsun Handan'cım :)

      Sil
  2. Biz Afyonkarahisar'da lokumu sadece yeriz. Öyle petibörün içine falan koyup heba etmeyiz:) Ama bizimki de Afyon lokumu yani, özendirmek gibi olmasın:) (Şimdi Afyon lokumu Afyon lokumu diyorsun, hani bize hani bize seslerini duyar gibi oluyorum. Teslimat adresi verene itina ile gönderirim, şaka değil.) Neyse, takı düzenleme hakikaten ayrı bir sıkıntı. Ben önceleri değerliler, yarı değerliler ve paraca değersizler diye farklı yerlerde saklıyordum. Sonra işler karıştı: Altın taktığım bir günden sonra bujiteri takınca, sabah sabah altını yerine kaldıramayıp çantama koyup gittim. Daha sonraki gün bir de gümüş takasım geldi, evden geç çıkınca da altınla bujiteri çantada arkadaş oldu. Bir başka gün kendi yaptığım boncuk bu kargaşaya girdi. Bir ara kendim bir takı kutusu yaptım, şeffaf keseler aldım, sonra da Avon'dan bir takı kutusu aldım. Bir süre düzenli olabiliyorum sadece. Çünkü kutular küçük geliyor üstelik bileklikler hep boşta kalıyor.Bir arkadaşım, akordeon gibi açılan bir askı almış. Tuvalet masasının yanında hem gizli, hem görünür bir alana asıp takılarını sergilemiş. O kadar hoş olmuş ki anlatamam. Ama benim evimde böyle uygun bir alan yok. Aslında geçenlerde Tchibo'da gördüğüm bir takı etajerinde gözüm var ama 299,95 TLcik! İçine girecek takıları satsam bu fiyat etmez:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Afyon'u kaymak ve sucukla tanıyordum ama lokumu duymamıştım.Aklımdan çıkmaz artık,hamile filan olursam isterim ona göre :)Çantadaki takı karmaşası olayına katılıyorum çoğu zaman bende yapıyorum,üzerine bir de toka ve bozuk paraları eklediğim çok olmuştur.Takı saklama kutuları ya çok pahalı ya da çok büyük.Bu ara meşhur bir aynalı dolap var heryerde ondan görüyorum,aynanın arka kısmı boydan boya takılar için dizayn edilmiş.Tchibo'dakinin yarı fiyatına.Ama evde onu koyabileceğim yer yok.Yeni takı alma işini bırakmak için de terapiye gitmek gerek.En iyisi durumu olduğu gibi kabullenmek :)

    YanıtlaSil
  4. bence çok güzel olmuşlar :) ayrıca Terrarium yapma işinde bende gözümü pek karartmama rağmen bu konu bir köşede kaldı aynı senin gibi almıştım böyle cam birşey şimdi banyoda içinde sabunlar var : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Terrarium yapma işi bahar ve yaz aylarında daha iyi oluyor.Hava sıcak olduğunda açıkhavada böyle şeylerle uğraşmak daha keyifli.Bahara kadar cam kabın banyoda sabunluk olarak durabilir :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...