•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

8 Ekim 2014 Çarşamba

Kapalı balkon dekorasyonum

Güzel bir bayram geçirdiğinizi umuyorum.Bizimki İzmir'de geçti.Deniz teyzesiyle birlikte takıldı ben de evde yarım kalan işlerimi tamamlamaya çalıştım.Bloguma yeni birşeyler ekleyeyim istedim.Baştan söyliim ,telefondan yayın giriyorum,fotoğraf kalitesi biraz düşük.Evimizde hala internet bağlantımız  yok.Eşimin superonline mı ttnet mi karar vermesi sanırım bir 3 ayımızı daha alacak.
Daha önce şuradaki yazımdan balkonumuzun açık halini görebilirsiniz.Evimize 4.biri katılacağı için oda sayısını artırmamız gerekti.Biz de balkonu camla kapatarak çalışma odası haline getirdik. 

 
         Tadilat sırasında  balkonum.




Köşelerden birine küçük bir bilgisayar masası sığdırdım.


Oğlum koltuğun nasıl kullanılacağını uygulamalı anlatıyor.




Yukarda gördüğünüz kilim Akdeniz'e özgü...Babam Mersin'den hediye olarak getirmiş.Emre'yle biz çok sevdik ama Deniz poposuna kılların batmasından şikayetçi :)

22 yorum:

  1. Balkonu çalışma odası haline getirmek çok iyi fikir. Başarıyla da tamamlamışsınız. Ben bu tarz kilimleri çok beğeniyorum ama çocukken hatırlıyorum da Deniz ile aynı sebepten dolayı hiç sevmezdim, onu iyi anlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Banu'cum.Popo her yaşta çok kıymetli oluyor değil mi ama :)

      Sil
  2. Bu balkon değil bildiğin salon yani :) Ne kadar da güzel her şeyi sığıvermiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,bir salon kadar geniş balkon yapmışlar.salon salomonje oldu diyebilirim :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş bu haliyle kesinlikle çok iyi fikir;) Deniz haklı onlar batar hakikaten ama bize değil o minik popişlere anlaşılan;)) zira ben çok severim bu tarz kilimleri.. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Handan'cım.Oğlumun destekçileri çoğaldı :)

      Sil
  4. İzmir'de balkonların yaz kış kullanılabilir olması ne güzel!
    Çok kullanışlı olmuş, güle güle oturun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Ankara gibi soğuk olmadığı için İzmir'de her mevsim balkon kullanılır.Fakat bizimki balkonluktan çıktı oda gibi oldu sanki :)

      Sil
  5. Öncelikle ailenizin 4.adayi hayirli olsun.Balkonu kapatmaniz harika olmus gule gule oturun.Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Biz sizin balkon olarak tanımladığınız metrekareyi oda olarak kullanıyoruz İstanbul'da maalesef:(
    Ama çok iyi olmuş, çok da güzel iyi olmuş (Recep İvedik kaçtı sanırım bi' an içime, hep eşimin dayatması vallahi!:))
    Denizoğlan, yavrum, haklı. Oturması, yürümesi pek fena oluyor o kilimlerdeO_O
    Ama desenleri... ımm, bir harika! :)
    Neşe ve muhabbetle oturmak nasip olsun inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyza'cım,teşekkür ederim.Bence bu kadar büyük balkon olmamalı,o metrekareyi evin içine koysalar daha kullanışlı olurdu.Kilimlerimiz ayak masajlıdır :)öpüyoruz seni

      Sil
  7. Oturma odası gibi olmuş, fazla eşyalar içeriden çıktı sanıyorum. Güle güle oturun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Fazla eşyalar için iyi oldu.Bloguma hoşgeldin bu arada.

      Sil
  8. çok güzel olmuş güle güle oturun, perde işini nasıl hallettiniz merak ettim..
    sevgiler
    Berrin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Berrin.Perde yaptırmadım,renkli cam kullandım güneşi kırsın diye.Benden de sevgiler.

      Sil
  9. burası zaten odaymışta siz balkon gibi kullanıyormuşsunuz sanırım:)))
    ayrıca eve 4. kişi geliyor diye yer açtınız ama orada yaşamayacak çocuk değil mi?? :))
    ah hümeyra'cım ne kadar şanslısın, koskocaman bir balkona sahipsin. bayıldım.
    mutlu günlerde, keyifle kullanın canım.
    kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Nagehan'cım çok teşekkürler.Öpüyoruz seni :)

      Sil
  10. çok şık olmuş, iyi günlerde oturun

    YanıtlaSil
  11. Merhaba dekorasyon onerileri ararken denk geldim bloguna. Ne guzel paylasiyorsun fikirleri. Benim de evimin balkonu cok buyuk 21 mt2 kapattiracagiz. Ben de mi calisma odasi yapsam diye dusunuyorum ancak isinma sorunu var. Biz bursadayiz. Sen izmirdesin sanirim. Pek soguk olmuyordur ama en azindan yagmur.vs yagdiginda bir sikinti yassyip yasamadigini merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gizem,Bursa'da çok yağmur yağıyor ve İzmir'e göre daha soğuk.Benim kapalı balkonum yağmur yağdığında camların kesişme yerlerinden su alabiliyor.Size tavsiyem pimapen veya türevlerinden biriyle balkonunuzu kapatmanız.Sürgülü cam tercih edersen manzaranız daha ferah olur.Pen kullanırsan ısı yalıtımı da olur zira cam balkonlar ısı konusunda çok iyi değil.Güle güle oturun :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...