•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

8 Ocak 2016 Cuma

işe dönüş

Kocaman doğum iznim bitti.Dinlenmeden geçen,bol koşturmalı bır yıldı.2015'le yıldızımız pek barısmadı.Hastalıklar,kardes kıskanclıkları,hiç dinlenmeden geçen gunler ve geceler derken çok şükür yılı bitirdik.Yıl bitseydi de iznim kalsaydı daha iyi olurdu.Sanki çok şey yapacaktım da fırsatım olmadı gibi bir his var içimde.



''Tek çocuk hiç çocuk,iki çocuk çok çocuk'' olayı da gerçekmiş bilginize.Mükemmeliyetçi bir yapım olmamasına ve dinlenmek nedir bilmeyen bünyeme ragmen  beni zorladı.Kendime dair bişey yapamadım.Kitap klübüm de olmasa kendimi bitik hissedecektim.


Kendime notlar(son günlerde neler olmuş):
Ozan bu günlerde yürüme denemeleri yapıyor.6-7 adım atabiliyor.Gördüğüm en komik emeklemelerden biri oğluşuma ait.Tek bacak bükülü halde ve bıraksam saatte 10 km hızla emekler.Canı çok tatlı ve ses frekansı da yüksek.Ayrıca alabildiğine güleryüzlü...



Deniz okumaya geçti.Hecelemeleri azaldı.Okulun açıldığı ilk günler,yüzlerce kez düzeltmeme ragmen, le hecesini lıl-e diye okuduğu için bu eziyet hiç bitmeyecek diye düşünüp,karamsarlığa kapılmıştım.Lütfen,o günlerin keyfini çıkarsaydın demeyin.Zira kucağımda bir bebekle, Deniz'e  3 satırlık ödevi yapması için  saatlerce dil döktüğümü biliyorum.




İki oğlanın sünneti de 2015'den hatırlayacaklarım arasında.


Sünnet sonrası mutsuzluğu



Ve ben...Doğumdan sonra hiç gitmeyecekmiş gibi duran fazla kilolar kendiliğinden gitti,56 kiloya düştüm.Dikişe başladım.Hiç mi hiç dikiş bilmeyen biri olarak maceralarımı paylaşacağımdan emin olabilirsiniz.Dekorasyonla aramdaki mesafeyi azaltmaya çalışıyorum.Kızkardeşim evleniyor ve ev dizaynı için benden yardım istedi.Bu sürecin aşamalarını blogumda ayrıntılarıyla görebilirsiniz.Blogumun 2016 planlarından da bahsettiğime göre yazımı bitirebilirim.Bu arada bloga yeni yayın girmeme ragmen hergun ortalama 1000 kişinin bloguma ziyareti de pek hoşmuş.Arada bir ses verin olur mu?

 Güzel haftasonları.


14 yorum:

  1. İkisi de kocaman olmuş maşallah..
    Hoşgeldin sefalar getirdin diyelim artık o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Yeni yazı yazmanıza çok sevindim, sıklıkla uğrayanlardanım :) Dekorasyon ve dikişle ilgili paylaşımlarınızı merakla bekliyorum. Güzel bir yıl geçirmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Banu teşekkür ederim.Aynı şekilde güzel bir yıl diliyorum :)

      Sil
  3. Çok uzun süredir takip ediyorum, instagramda da buldum sizi, seviyorum yazılarınızı, çok ara vermeyin ama :)
    Sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel hala beni izleyenler varmış,çok sevindim.Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. kuzucukların çok tatlılar :))

    YanıtlaSil
  5. İşte ses veriyorum Hümeyra keyifle okudum.Doğum izninin bitmesi bebeği emanet etmek zor iş arkadaş üç çocuklu çalışan bir anne olarak üzüldüm ama bir gün bitecekti.Benim kızım da birinci sınıfa gidiyor ve ödev konusu beni hayli zorluyor neyse ki olumdan idmanlıyım ay seneye de küçük kızım başlayacak seni bırakıp kendi derdime yanayım ben...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yalnız olmadığımı bilmek insanı rahatlatıyor.İdmanlıysan işin püf noktalarını bilirsin herşey daha kolay olur.Benden de çok sevgiler :)

      Sil
  6. Umarım 2016 daha sakin ve huzurlu olur;)

    YanıtlaSil
  7. Oldukça hareketli geçmiş günleriniz, yoruculuğu kadar tatlı taraflarının da olması çok hoş. Küçüklerle büyük işler başarılıyor aslında. Dikiş macerasına başlamanız ayrı güzellik. Maceranın aşamalrına tanık olmak şüphesiz çok mutlu edecek. Merakla bekliyor olacağım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ortaya bir ürün çıkarabilirim :)Bizden de sevgiler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...