•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

15 Şubat 2012 Çarşamba

English home kanvas tablo

English home mağazasını sevmeyen yoktur herhalde.Bende orada zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum.O kadar uzun vakit geçiriyorum ama beni ismimle değil,Deniz'in annesi olarak tanıyorlar bozulmuyor degilim hani :)Bu tabloları da oradan almıştım,severek kullanıyorum.English home internet magazasi acildi ama henüz çok çeşit mevcut değil.bı bakın derim...


4 yorum:

  1. Çok hoş tablolar gerçekten, bayıldım. Teşekkürler canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Saol Elifcim, ben de severek kullanıyorum...

    YanıtlaSil
  3. merhaba hümeyracım tabloların çok güzel evinin duvarlarında fark yaratmışlar bence..oradan hiç çıkmak istemeyen biri olarak zevklerimizin uyuşmasına çok sevindim cnm ama kuşlu tabloyu görmedim yeni mi gelmiş?

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim mavii,orada bir tek benim uzun zaman geçirmediğime sevindim:)ürünler salı ve cuma geliyor,eğer haftasonu gittiysen her üründen bulamayabilirsin.Kuşlu olanlardan ben de epeydir görmedim.sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...