•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

25 Nisan 2012 Çarşamba

Agora Fashion Fest'den ne aldım?


Bu yıl 20-21 nisanda gerçekleşen Agora Fashion Fest'e şöyle bir uğradım,bir iki tur attım.Hiç bir turdan boş döndüğüm görülmemiştir.İşte aldıklarım: 


Ayakkabıyı işyerinde giymek için aldım,bütün gün  hareket halinde olduğum için topuklu ayakkabılar bana göre değil.Hotiç'ten aldık kendilerini,kayınvalidemin hediyesi (ayakkabı almasa da çok severim kayınvalidemi :))


 Gap mağazasında,3 al 2 öde ve %15 indirim vardı.Oğlumun,yazlık thshirt ve şapka ihtiyacını karşıladık sayılır.


 Klasik olucak ama düz thshirtler aldım kendime ,penyesi çok ince olduğu için İzmir gibi çok sıcak biryerde bunlarla rahat edebiliyorum.İlk olarak Yeşim Tekstil Mağazaları'nda rastlamıştım Gap ürünlerine.Nerdeee oradan 5 liraya aldığım thshirtler,üstelik 5 yıl da giydim.

Bu dergiler(Megalife) haftalık çıkıyormuş,derginin ana teması,İzmir ve İstanbul sosyetesinin sosyal yaşantısı.Promosyon amaçlı,mart sayılarını ücretsiz dağıtıyorlardı,aldık.Sayfalarını titizlikle inceledim fakat ben yokum.Halbuki,her kış yüzümün yarısını kaplayan kar gözlüklerim ve tüylü botlarımla Uludağ'a çıkarım, niye yoksam?(sosyete tanımım 80'lere uyduğundan olabilir mi acaba :))


Oğlum oyuncakçıyı boş geçmedi ve aldıklarını bütün avm boyunca sürüyerek taşıdı,birkaç kez almayı denedim vermedi Denizim.


Her oyuncak gibi bu aldıklarımız da önce bir dayanıklılık testinden geçtiler. 


Eğlen öğren yazan kartları şimdilik oynamak istemedi ama sayılı puzzle ı sevdi( 2.5 yaş için uygun)

2 yorum:

  1. ayakkabılar çok güzelmiş, hediye olunca tadından yenmez di mi??
    tüm aldıklarınıızı iyi günlerde kullanın, anne oğul:)
    deniz'in poşet taşıması çok hoş, jest yapmış size çocuk:)
    dergilerde olmadığını yazınca şimdi, ben de şaşırdım. acaba neden ki?:))))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Oğlum normalde avmlerde bana sorun çıkarırdı.Kendine birşey aldım diye nasıl da yardımcı oldu kurnaz maviş :)Dergiler de olmalıydım aslında hakkım yendi...yorumun için teşekkürler,sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...