•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

23 Nisan 2012 Pazartesi

Karanlık koridorlar için çözümler

Şanslı insanlardan sayılırım,evlendiğimiz zaman kendimize ait bir evimiz vardı.Evin eski sahibi ile birkaç nokta hariç zevklerimiz örtüşüyormuş.O birkaç noktadan bir tanesi ; yatak odasını laciverte boyamak,4 duvar ve 1 tavan olmak üzere... Uyku sorunu çektiğini düşündüm,belki tavana yıldızlı stickerlar yapıştırıp açık havada uyuduğunu hissetmek isteyen bir romantiktir dedim geçtim :)Mutfak ve koridorları seviyorum güzel planlamış.Koridorların daha aydınlık olması için duvarın bir kısmını cam tuğla ile ördürmüş,iyi de etmiş.Ben de açık renk yolluk kullanarak daha ferah olmasını sağladım,duvarlarda fildişi rengini tercih ettim ama miadı dolmak üzere.English home tablolarımda bahara uygun olarak yerlerini  aldılar.Eğer koridorunuz benimki gibi aydınlık bir yere bakmıyorsa ,spot ışık tercih etmenizi,duvarları ve koridora açılan kapıları açık renge boyamanızı,abartılı vestiyerlerden de uzak durmanızı öneririm.

                              

   Cam tuğla duvarın salondan görünüşü(kenarda görülen siyah ucube,ses sisteminin parçası.Bakanlığın bir el atıp kaldırmasını bekliyorum)


Birkaç yerde corian denilen bir malzemeden veya  kaplama ahşaptan  yapılmış,şekilli büyük seperatörlerle koridorun odalardan ayrıldığını gördüm.Mobilyalarımla pek ilgisi olmadığı için aklımda bulunsun demekle yetindim :)
Meraklısına not: http://www.houzz.com/ dan güzel koridor,antre dekorasyon örneklerine ulaşabilirsiniz.

6 yorum:

  1. çok güzel bir fikir canım
    hem şıkkk:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim,ben de seviyorum şimdilik.İlerde fikrim değişir mutlaka :)

    YanıtlaSil
  3. Hümeyracığım, ben tablolarına bayıldım, ne hoşşş. tam da kendi koridorum için ne yapsam diye düşünürken, çok iyi oldu bak bu post:)) sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Beğenmene sevindim Deryacım.Birkaç çeşit daha var English Home'da.Alıp koyarsan fotoğraflarını çekersin mutlaka,izlemedeyim :)

    YanıtlaSil
  5. süper fikirmiş, bayıldım :))


    7-24makyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumun bu kısmına kadar gelip inceleyen nadir insanlardansın,teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...