•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

15 Haziran 2012 Cuma

Nostalji

Yazının başlığı Muazzez Ersoy'u çağrıştırıyor gibi ama yok konum o değil :)Yaşım ilerledikçe eski şeyleri daha çok sevmeye başladım.Çünkü,bugünler de bütün ürünler birbirinin yansıması gibi,değişik olanı yani özel tasarımları almak istersen de bir servet ödemek gerekiyor.Ben de çevremdeki değişik,kullanılabilir ama ruhu olan eşyaları  bulup,onları günlük hayatıma taşıyorum.Aşağıdaki ayakkabı,çocukluğumda giydiğim bir modele o kadar benziyordu ki dayanamayıp aldım.Bizim çocukluğumuz döneminde,bütün küçük kızların sahip olduğu,üzerinde kiraz baskısı olan kırmızı ayakkabıdan da bulursam almayı düşünüyorum.Giymesem de çerçeveletir asarım :)


Bu gömlek Esin'in Annesi'nin gençliğinden kalma 30-40 yıllık mazisi var,şimdilerde böyle kıyafetler için vintage diyorlar belki bu gömlekte vintage olabilir(döneminin özelliklerini yansıtması,tek olması gibi özelliklerinden dolayı bu kategoriye girebilir)


Çantayı,babam annem için almıştı.Anneme hediyesini verdiği günü çok net hatırlıyorum.Annem gelirken bana hediye etmek için yanında bu çantayı da getirmiş.Çok mutlu oldum,anısı olan birşey artık benim.

                                                     

10 yorum:

  1. slm.bende bloger annelerindenim.eskiler şimdi çok moda.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Uğurböceği, evet eskiler moda oldu ama hakikaten güzel ve kaliteli şeyler var.Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  3. bende ayakkabıları beğendim keşke pembe ve siyahı da bende olsaydı. :))

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Gamze,ayakkabılar tek renk olarak satılıyordu .Pembesi olsaymış barbi bebek ayakkabısı gibi olurmus sanki.gorusmek uzere

    YanıtlaSil
  5. Ayakkablara bayildimm :))
    Hotic´in ayakkblari harika!

    Bende benim bloguma beklerim :)
    Sevgiler
    Seda

    http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  6. Çantaya bayıldım:)hepsi çok güzeller.

    YanıtlaSil
  7. Çantaya bayıldım:)hepsi çok güzeller.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Seda,Hotiç'i ben de çok severim.Yaya diye bir koleksiyonu var hem şık hem rahat oluyor,genelde o gruptan yaparım tercihlerimi.Umuda yolculuk çantanın anısı büyük ben de,belki de o yüzden çok seviyorumdur.sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,zevklerimiz benzer demek ki.Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...