•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

12 Haziran 2012 Salı

Sarı merserize kazak modeli

Daha önce  Kolay ve şık bir model başlığıyla,Ayşe'nin örmüş olduğu merserize bir  kazak modeli yayınlamıştım.Ayşecim saolsun ben tatildeyken bana da bir tane örmüş.Çok beğendim (fotoğrafta ki yüz ifademden anlaşılmasa da:))Güneş ışınlarının yansıması gözüme geldiği için pozumda gözlerim kısılmış,kaşlar çatılmış.

Yapımı, yukarıda link verdiğim yazıda mevcut.Aynı işlem uygulanıyor sadece kazak haroşe örülerek yapılıyor ve kol örülmüyor.


Örgüyü  ütüleme işlemi yaparak(buharlı ütünüzü orta derecede buhar verecek şekilde ayarlıyorsunuz,birkaç sn tutup çekiyorsunuz) açıyorsunuz .Yalnız bu çok tehlikeli bir işlem dikkatli olunmalı onca emek boşa gidebilir. 

 Mavi boncuğumun saçlarını haftaya kestirmeyi planlıyoruz. İzmir çok sıcak oldu.Saçlar çok terletiyor ve  ensesinde isilik oluşuyor.O yüzden bu hafta bol bol oğlumun fotoğraflarını çekmeyi düşünüyorum.Gününüz güzel geçsin.




10 yorum:

  1. Estás estupenda y el muy tierno y divertido, me gusta, besos ana.

    YanıtlaSil
  2. Thank you for lovely comment.My son is really so sweet :)

    YanıtlaSil
  3. ufaklık süper :)

    etek çok yakışmış

    sevgiler

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim güzel yorumun için :)tekrar görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  5. cute outfit!

    Thank you so much for following me & following you back in return!
    My Lyfe ; My Story

    @MyLyfeMyStory 


    YanıtlaSil
  6. Thank you Harija.your blog is beatiful so ı following you :)

    YanıtlaSil
  7. denizin saçlarını kestirme fikri hiç hoşuma gitmedi. allah onu nazarlardan korusun, yine bakışıyla yaktı yıktı beni:)) öptüm, öptüm, öptüm mavi gözlüyü:)
    sen tatil yap, vefalı insanlar kazak örsün... iyiymiş valla:)) güle güle kullan canım benim çok yakışmış...
    arkadaşının eline sağlık
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Benim de hoşuma gitmiyor Nagehancım ama o kadar terletiyor ki eziyet çekmesin istiyoruz.Tatil konusunda haklısın :)teşekkür ederim güzel iltifatın için.Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  9. Oğlunuz çok yakışıklı ve tatlı maaşallah ne tatlı bakıyor o gözler saçları çok güzel ama ter konusunda haklısınız önemli olan rahat etmesi

    Bende bloğuma beklerim:)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler Sevgili Derya,sıcaklarda böylesi daha miyi olucaK.Bloguna ugradım.Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...