•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

22 Kasım 2012 Perşembe

Mim birleştirmece

Yazımın başlığının komik göründüğünü farkındayım.Uzun zamandan beri aklımda olan ama bir türlü fırsat bulamadığım mimlerime cevap vereyim istedim bugün.Aylar önce Derya'cım,beni nelerin mutlu ettiğine dair bir mim yollamıştı.Geçen haftalarda da http://ssdesignbutik.blogspot.com/ un güzel sahibesi depresyondan çıkmak için neler yaparsınız ve hangi şarkıları dinlersiniz sorularıyla mimledi beni.İki mimin cevabı da benzer olacak aslında.Gelelim cevaplara;
  • Oğluma sıkıca sarılıp saçlarından,ensesinden koklamak ve öpmek beni çok mutlu eder( o bundan pek hoşlanmasa da)
  • Eşimle uzun sohbetler yapıp,mizah dergilerinden konuşmak ve onun esprilerini duymak beni mutlu eder aynı zamanda depresyondan çıkarabilir :)
  • Yeni yerler keşfetmek ve uzun uzun yürümek beni mutlu eder.
  • Ferzan Özpetek filmlerindeki gibi uzun yemek masalarında ,ailem ve sevdiklerimle hoş sohbetler eşliğinde,yenen lezzetli yemekler beni mutlu eder.
  • Şu manzara beni mutlu eder:Sahilde şezlongumda elimde heyecanlı bir kitap(konusu muhtemelen seri cinayetler ve katiller olur:))yan tarafımda, kum kovası ve küreğiyle oynayan oğlum,denizin kenarında küçücük bir su birikintisine bile ayağında paletleriyle girmeye çalışan eşimin görüntüsü.
  • Ailemin ve sevdiklerimin bana yalandan da olsa iltifat etmeleri hoşuma gider(gün geçtikçe güzelleşiyorsun vb gibi :))
  • Oğlumun ''Annecim sen ne güzel kızsın,seni sonsuz kere sonsuz seviyorum,en çok ben seni seviyorum demesi,ben ingilizce konuşabiliyorum bak deyip,20'ye kadar ingilizce sayması,anne sana karışık su yapiim mi demesi(sebilin ılık ve soğuk tarafından su alıp karıştırması)''beni mutlu eder.
  • Huzurlu bir iş ortamı ve temiz hava(işyerimde az bulunan birşey) beni mutlu eder.
  • Bloguma gelen güzel yorumlar beni mutlu eder.Her ne kadar ben kimseye yorum bırakamasam da, ki sebebi şu:otomatik yorumlar yapmiim diyorum düşünürken bir işim çıkıyor,hasta geliyor ve yorum kalıyor.

                   İçerikleri depresyondan çıkaracak gibi değil ama dinlemek bana iyi geliyor.


Adele ve Amy Winehouse(ölümüne hala üzülürüm) gibi güçlü sesleri seviyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...