•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

6 Ocak 2014 Pazartesi

Evimizde bir geyik kafası

Herkese merhaba.Bugün yazımın konusu bir geyikle ilgili.Geyik muhabbeti gibi bir şey işte :)Siz hatırlar mısınz bilmem,ben ortaokula giderken''Hayat Ağacı'' diye bir dizi vardı.Orada içinde elmasların olduğu doldurulmuş bir geyik kafası vardı.Soluksuz izlerdim,elmaslar bulundu,bulunacak diye.Hiç unutmam annemin arkadaşlarından birinin benimle yaşıt kızı vardı,bizim evde renkli televizyon olmadığı için o dizi başlamadan eve gidelim diye tuttururdu.Bir geyik kafası almayı o zamandan aklıma koymuşum demek ki .Yılbaşından önce Euroflora'da bu plastik geyik kafasını buldum.


 Başlangıçta siyah ve altın sarısı birlikteliğini düşündüm.Sonradan Deniz'in odasıyla uyumlu olması için siyah beyazda karar kıldım.



Klasörleri karatahta boyasıyla yenileyip,tebeşirle numaralandırmıştım.İsteyenler nasıl yaptığıma buradan göz atabilir.


Herkes için güzel bir hafta olsun.

14 yorum:

  1. evet yaa hep yabancı filmlerde, dizilerde görürüm ama nedense bizde hiç yoktur nedense böyle şeyler.Yakışmış aslında odanın havasına, iyi fikir :) bu arada benim yeni blogum http://ilknurolmez.blogspot.com/ beklerim, takipçim olursan sevinirim, facebook sayfamı da beğenirsen, arkadaşlarına tavsiye edersen çok mutlu olurum https://m.facebook.com/profile.php?id=271999649591896 sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İlknur.Yeni blogun hayırlı olsun.

      Sil
  2. Teşekkürler.Öyle bir şarkı vardı di mi?Kafam güzel,dünya güzel diye :)

    YanıtlaSil
  3. Ay çok hoş. Hayat Ağacını hatırlıyorum. Sam vardı ne şeker kızdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sam benim favorimdi.Geçen yıl Gossip Girl diye bir dizi vardı orada yetişkin kızı olan bir anneyi canlandırmıştı ama hala çok güzeldi.

      Sil
  4. Çok başarılı olmuş bence, çok hoş :)

    YanıtlaSil
  5. Hayat ağacını bilmemmi :)
    Çok güzel olmuş :)
    Oda muhteşem görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.İşte bir Hayat ağacı sever daha :)

      Sil
  6. İlk hali çok çirkin görünüyor. Siz bir hayli çekici hale getirmişsiniz.Hayal edemezdim ben. Geyik kafası bu yıl çok gözde ve ne yazık ki epey pahalı.(Sizinki gibi hoş haldekiler :-) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Aylin.Ben de epey pahalı bulduğum için uygun fiyatlı bir şey arıyordum( plastik ve de simli oldu maalesef)Güzelleştirmek zor olmadı.Bir kaç yerde plastik geyik oyuncakların kafasının kesilip dekoratif hale getirildiğini gördüm,en son ihtimal bu yöntemi deniycektim.Neyseki evren bana bir geyik kafası yolladı :)görüşmek üzere

      Sil
  7. Bence sizin yaptiginiz hali orjinalinden kat kat guzel, ellerinize saglik cok guzel olmus
    Gule gule kullann secgilerimle

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...