•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

30 Eylül 2014 Salı

Yeni blog görüntüm

Upuzun bir aradan sonra merhaba.Bu yıl aile olarak pek çok değişiklik yaşadık ve yerleşik düzene yeni yeni geçmeye başladık.Hazır birşeyler değişiyorken blogumun şablonu da tazelensin istedim,yayın girmediğim için farketmemiş olabilirsiniz.Bu halini çok sevdim.Şablonu www.mylovelypages.com sitesinin sahibi arkadaşım Sıla hazırlamıştı.Ama,tatlı bir bebişi olduğu için yeterli vakti bulup blogumda istediği düzenlemeleri yapamadı.Tam istediğim gibi tasarlanmış bir headeri(muhteşem renkleri var ve sade)altına yaptığı küçük ikonları ve bir sürü yeni fikri bana hediye etti ''sen bloguna uygularsın Hümeyra'cım'' dedi.''Ben kiiim,bu işler kim ''diyerek ve Sıla'cımdan da  izin alarak bana hediye ettiği şablonu son düzenlemeler için Değmesin yağlı boya blogunun sahibi Sevgi'ye emanet ettim.(Bir önceki şablonumu Sevgi yaptığı için birbirimizi tanıyorduk ve iletişimde hiç sıkıntı çekmedik)
Sevgi'cim kendinden de hoş fikirler(slider,eklentiler,yeni ikonlar vb.)katarak bloguma son şeklini verdi.Ve karşınızda bloğumun yeni hali.
Herkese güzel bir hafta diliyorum.
Ve www.degmesinyagliboya.com'a teşekkür ederim.

28 yorum:

  1. çok güzel olmuş , iyi günlerde kullan bol paylaşımlar ile bizde seni takip edelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Blogumu ve yorumları özlemişim.Daha çok paylaşım yapmayı umuyorum :)

      Sil
  2. Hoşgeldin !
    Bloğunun yeni görüntüsüne de bayıldım !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Nilgün Abla'cım.Blogumun görüntüsü tam gönlüme göre oldu :)

      Sil
  3. görmüştüm ki geçengün ben bunu:) ne var, ne yok diye şöyle bir uğramıştım:))
    çok beğenmiştim. emeği geçen herkesi kutluyorum.
    yerleşik düzene geçtiyseniz tamam, geliyor yeni yeni yayınlar o zaman.
    öpüyorum seni ve en yakışıklı oğlunu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden kaçar mı Nagehan'cım :)Yeni yayınlar gelecek inşallah,bizde seni öpüyorum.

      Sil
  4. Hayırlı ugurlu olsun canım evinin yeni düzenini doya doya yasa dilerim ..dinlenme vakitlerin bol ve huzurlu olsun:)

    YanıtlaSil
  5. Hoş olmuş, güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş, gelsin yeni postlar o zaman, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş cnm. hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  8. ççoook güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  9. aaa ne güsel olmuş valla burda da bir ferahlık bir aydınlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz'cim genel bir aydınlanmaya gittim;beyaz badanalar,ferah bloglar,kitap kulüpleri filan gibi :)Öpüyorum seni.

      Sil
  10. Çok beğendim, ben de ne zamandır yoktum ortalıkta ki sen de yokmussun , görünce "aaa ne güzel olmuş burası" dedim:)
    Artık daha sık yazalım, haydi kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kitana'cım :)Umarım vaktimiz olur da daha sık yazarız.

      Sil
  11. çok beğendim,yok ya bayıldım hümeyra,
    güle güle kullan
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva'cım her zamanki gibi çok pozitifsin.Öpüyorum seni :)

      Sil
  12. mmmm çok güzel olmuş tazelenmek güzel şey ferahlık olsun, yepyeni blogun hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  13. Güle güle kullan yeni blogunu, çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  14. Hümeyra'cım, geç gördüm. Blog tasarımın yaptığınız değişikliklele harika olmuş; büyük bir keyifle takip etmeye devam:))
    Sıla Eren

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıla'cım çok teşekkürler.Sayende renkler ve tasarım tam istediğim gibi.Çok güzel bir bakış açın ve kalbin var.Oğluşları ve seni öpüyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...