•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

7 Kasım 2015 Cumartesi

Ozan'ın Odasından

Oğlum bu ay 1 yaşına girecek.İşe başlamadan odasının dekorasyon işini halledeyim istedim.Montessori yatağı instagramda ilgi görünce bloga ayrıntılı resim koymaya karar verdim.İlerde arabalı yatak isterim diye tutturabilir ama şu an ne yapsam umurunda olmayacağından tatlı bebeğimin odasını istediğim gibi dekore ettim.
Deniz biraz kıskandı ama Ozan'la birlikte oynayınca unutuverdi duygularını.Odayı Montessori 'ye göre düzenledim.Biraz büyüyünce yatağına kendi başına inip çıkabilmesi için yer yatağı kullandım.Dayım marangoz olduğundan, tüm mobilyaları tarifime göre yaptı.Odada  şimdilik ayna eksik.Aynayla ilgili bir projem var.



                                  Yatağı banner ile süslemeyi düşünüyorum.



                                                            Duvardaki kaktüsler sticker.


 Kitaplık,Ozan'ın kitaplarını görebileceği şekilde yapıldı.Kitaplar Deniz'e ait.Şimdilik orada durmalarında sakınca yokmuş :)



Şu ana kadar diş kaşıyıcı hariç Ozan'a yeni bir oyuncak almadım.Bu görünenlerin dışında Deniz'den kalan depolanmış bir sürü oyuncak var.






                Odanın Deniz'e aitken olan fotoları için  tıklayın.Mutlu haftasonları.


25 yorum:

  1. Muhteşem olmuş,her yaptığınıza zaten hayranım. Ozan bebeğin odası o yatağın tasarımı yere yakınlığı, kaktüsleri hepsine bayıldım.Huzur içinde büyüsün yavrunuz...sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem olmuş,her yaptığınıza zaten hayranım. Ozan bebeğin odası o yatağın tasarımı yere yakınlığı, kaktüsleri hepsine bayıldım.Huzur içinde büyüsün yavrunuz...sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok sevimli olmuş..minik Ozan güle güle kullansın..

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok güzel olmuş, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Kullandığın renkler ve desenler nasıl da orijinal.... Alışıldık fikirlerden uzak... Güle güle kullansın bebiş..

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım! Bu yataklarda benim yatasım var ama çocuklara vermeye kıyamam :D Güle güle büyüsün Ozancık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahika'cım o yatağı Ozan'la birlikte kullanıyoruz.Sabah bir bakıyorum o minicik yatakta 3 kişiyiz(Deniz'de gece yanımıza gelmiş oluyor)Çocuk boyu olduğu için azıcık belim ağrıyor tavsiye etmem yani :))teşekkürler iyi dileğin için.

      Sil
  7. Çok ferah ve güzel bir oda olmuş. Özellikle yatağa bayıldım. her evde olan aynı marka mobilyalardan çok farklı. Güzel güzel oynasın oğlunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Aynı şeyleri düşünüyorum,takım ve bir örnek modellerden sıkılmıştım.Bu oda iyi oldu :)

      Sil
  8. Çok güzel olmuş, aynada geldi mi süper:), bir de masa eklenir buna Ikea'dan işte bitti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Deniz'cim.Masa konusunda adres belli diyosun :)

      Sil
  9. İnternette Montessori mobilyaları ararken rastladım size. Ne kadar tatlı bir blog, iç açıcı. Yatağa bayıldım bayıldım. Yatak kenarının kapalı olması da süper bir fikir. Kızım 2 yaşına girmek üzere. Yatağını bu tarz yaptırmak istiyorum. Dayınız marangoz olduğu için çok şanslısınız çünkü Montessori mobilyalar uçuk fiyatlardan satılıyor ve işçilik nasıl bilemiyoruz. Ozan'ın odası da Deniz'in odası da çok sevimli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)Ozan'ın yatagını kendi ihtiyaçlarım doğrultusunda Pinterest'ten arastırıp yaptırmıştım.Marangoz akraba her zaman iyidir :)Aklınızdaki tasarımı mahalle marangozlarına tarif edip fiyat almak daha hesaplı olabilir.Sevgiler.

      Sil
    2. merhaba yaptırdıgınız ölçuleri. ve akraba olan marangoza siparişi kolay vermemiz için bize önerilerde bulunur musunuz? ne demeli nasıl tarif etmeli. resim görünce anlamak mumkun olmayabilir değilmi?

      Sil
    3. Merhaba,fotoğrafları ilham vermek amacıyla bloga koydum.Daha fazla bilgi isteyenlere yorumlardan cevap veriyorum.Benim yatagım 160 a 8o cm ölçülerinde(oda biraz küçük oldugu için yatagı da küçük tuttum,hazır yatak boyutlarında yaptırmanız gerekir ki tahta iskeletin içine oturacak yatak bulabilesiniz) yükseklik vb bilgileri hatırlamıyorum.Pinterest'ten montessori bed etiketiyle ölçülere ulaşabilirsiniz.Ben oradan bulup marangozla fikir alışverişi yaparak yataga son seklini verdim.Yan çıtalar cocugun yataktan düşmemesi için ama yüksek olursa kafes gibi görünüyor bilginize.

      Sil
    4. montesori bed etiketi nedir
      açıklarmısınız

      Sil
  10. süper bende yaptırıcam fakat ölçülere karar veremedim tek kişilik 90*190 ölçüde mi yoksa beşik ölçsünde mi olmalı? sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptıracagınız ölçü odanızın boyutuna göre olursa daha iyi oluyor.Ferah bir odaysa tek kişilik yatak boyutu güzel olur.Oda küçükse benimki gibi 160/80 olabilir.Burada önemli olan sectiğiniz ölçüye uygun yatak bulabilmek.Kolay gelsin.

      Sil
  11. merhabalar ben de yaptırmak istiyorum bu yataktan ve izmir de bir marangoz arayışındayım. acaba sizin yaptırdıgınız marangoza ulaşabilir miyiz? (ölçüleri ve olayın mantıgını bilen birisine yaptırmak istediğimden)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yaptırdığım yer Ayrancılar'da.İnstagram'da olgunmarangoz isminde profili var oradan sorabilirsiniz

      Sil
  12. Merhaba bende yaptırmak istiyorum montessori yatağı. Pinterestten falan baktım ama https://surup.net/cocuk-gelisimi/montessori-yatak/ şöyle bir şey yazmışlar. Ne dersiniz? Satın almaktan daha iyi değil mi?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...