•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

11 Kasım 2015 Çarşamba

Tak takıştır dolabı

Doğum iznim bitiyor,Ocak ayında işe geri dönüyorum.Bizim için en büyük sorunu çözdüm gibi.Ozan'a bakıcı teyze buldum.Gelecek ay başlayacak.Bir ay birlikte bakıcaz tatlı oğluma.İnşallah bir sorun çıkmaz.
Vaktim varken halletmem gereken onlarca küçük iş var,bunlardan biri de takılarımı düzenlemekti.Kolye ve bileklik takmayı seviyorum,zamanında yeterince almışım.Tüm takılarımı kutularda saklıyordum ama göremediğim için hep aynı takıları kullanıyordum.Bu sebeplerden dolayı takı dolaplarına baktım çok küçüklerdi ve benim tarzıma uymuyordu.Ben de dayıma rica ettim istediğim  ebatta yaptı.Şimdilik bir kaç eksiği olsa da sevdim ben bu dolabı.


Arka balkonun kolon çıkıntısına uygun olarak bir dolap çizdik.Kapaklarını bile değerlendirdim.Dolapla ilgili tek eksiğim iç kısmını kadife kumaşla kaplamamak oldu.Açıp kapadıkça hareket eden takılar ses çıkarıyor.Zarif hareketlerle açmak gerekiyor.


Kutularda beklerken modası geçenleri ve hasar görenleri eledim.


Zevkim stabil olduğundan ve tüm kolyelerimi göremediğimden  farketmeden aynı kolyeden birkaç tane almışım.




Metali kararabilecek olanları küçük keselere koyarak astım.




Bu plastik askılardan da almayı düşünüyorum.Dolabın bazı yerlerine yapıştırarak yüzük ve küpeler için de bir alan oluşturabilirim.


            Altın ve gümüş takıların düzeni için takı kutusu yazıma göz atabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir takı koleksiyonun varmış Hümeyra ben de çok severdiim, üç çocuğa karışınca kendime zaman ayıramaz oldum,dışarı çıkılacaksa çocukları süsle püsle, sen bir jean bir t-shirt tamam aaah ama çok özledim eski günlerimi,Takı dolabın harika olmuş boş alanı çok güzel değerlendirmişsin düzenli bir ev gibisi yok.Mutlulukla kullan.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeki durum da bahsettiğinizden farklı değil aslında.Hatta bir zamanlar aldığım takıların modası geçmiş.Kot thshirt olayı rahat,Ben 2 çocukla zorlanıyorum sizi tebrik ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...