•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

26 Şubat 2016 Cuma

Merserize örgü çanta

Bahar için yapılacaklar listeme çanta örmeyi de ekledim.Listem o kadar uzun ki sıra gelir mi,vaktim olur mu bilmiyorum.Modeller çok güzel,yapımı da kolay örmek isteyenler için ilham kaynağı olabilir.
Fotoların hiçbirinin orjinal kaynağına ulaşamadım.Herkese şimdiden iyi haftasonları.

                                                       Kaynak :pinterest
                           

Yapımı  kolay gibi.Örgü çantaların saplarına kahverengi deri çok yakışıyor.


Yeşil herşeyde güzel.



Üstteki çanta için hangi ipi almalıyım bilen varsa bana söyleyebilir mi acaba?Bir üstteki torba modelini  ya da alttaki hobo modeli örmeyi düşünüyorum.


                                                     Bu modele bayıldım.Hobo deniliyormuş.


Bu modelin yapımı zor,ustalık ister.





10 yorum:

  1. Örgüden anlamam ama hepsi çok şık gerçekten. Deri sap en iyisi sanırım bu modeller için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modeller şahane gerçekten de.Örmeyi becerebilirsem kahverengi deri sap kullanıcam hatta bir deri kemeri gözden çıkardım bile :)

      Sil
  2. Lacivert krem çok güzel Ayşe:) Sen karar ver annemden destek alırız istersen:)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel modeller favorim ilk model hem pratik hem şık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten öyle.Ama merserize ipten olsa daha da şık olurmuş gibi.

      Sil
  4. Hazır çantalar harika tabiii ama ben bir gayret keçe çanta dikiyorum,eşe dosta hediye....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinki özel bir yetenek.Ben fotoğrafları koydum ama yapma girişiminde bulunamadım daha.

      Sil
  5. Beautiful selection of shoppers. They are perfect for summer. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
  6. Thank you Lenya.I will visit your blog.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...